1a september


Känner mig som en sjuåring på skogsutflykt!!

Nu är det officiellt höst. Känns sådär om jag ska va ärlig.
Det enda jag tänker på när jag hör om hösten är att det är ett steg närmare vintern. Och vintern är hemsk. 

Skoldagen har varit slö. Så slö att jag nästan somnade på psykologin. Helt ärligt, var helt slut ett tag.
Men nu har jag piggnat till och ska snart göra mat. Mamma kommer inte hem förrän ca 5 så jag har lite tid för mig själv. 
Men först ska jag ta det jävligt lugnt.


Postat av: lovisa
2011-09-01 - 16:00:03

Grattis cornelia :) du är vinnaren som vunnit ett presentkort värde 150kr hos ingetsnack.se! mejla mig gärna så jag får din mejl så jag kan sända det vidare till företaget så du får presentkortet:)

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Postat av: Linda
2011-09-01 - 22:04:11

cool du ser ut:D



btw har jag 5 tävlingar igång i min blogg:D

URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0