Seg dag

Skoldagarna segar sig fram, ibland känns det nästan som att tiden står stilla när man sitter i det där klassrummet.
Idag har vi haft studieverkstad = jobba lite engelska, prata, smsa och klaga. 
Vi hade mentorssamtal samtidigt så lärarna var inte med i klassrummet och kunde då heller inte hjälpa.
Sedan hade vi naturkunskap. Då skrev vi om växter och sedan tittade vi på en film om ljus. 
Höll på att somna flera gånger.
Mer än så har inte hänt.

Ska spela Sims mest för att få tiden att gå lite. Vädret är dåligt och jag är skittrött.
Längtar för övrigt ihjäl mig tills The Sims 3 Pets kommer ut. Man kan ha raccoons, så det kommer bli bäst!!!!


Postat av: Lisaa
2011-09-20 - 18:45:02

snygg blogg! :)

URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/


Postat av: zetnoz
2011-09-20 - 19:54:40

Gu' vilken fin blogg du har! <3 =) läs gärna min blogg och skriv frågor till min kommande "SkönhetsTorsda" =)



Kram! <3

URL: http://zetnoz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0