Glad påsk!



Min älskade storasyster är här med sin stora bebismage, så livet äger just nu!
Tyvärr har jag en sådan där dag, då allting känns fel och jag ibland bara vill sitta och gråta för mig själv.
Det var knappt att jag orkade ta mig ur sängen, och vädret gjorde ingenting bättre.
Just nu sitter jag i min ensamhet, medan de andra är nere i köket. Känner att jag behöver lite ensamtid med mig själv och musiken.

Senare idag ska vi beställa pizza, och sedan ska vi ha tv/film-mys med chips och frukter!
Hoppas ni har en bra påsk hittills, har ni fått något godis? Det har jag :) Dock har jag förätit mig på det nu, känns som jag kommer spy om jag ens tittar på det igen haha!


Postat av: Gosia
2012-04-06 - 20:11:49

Usch hatar sådana dagar! Hoppas det blir bättre snart! :)

Idag är jag bara överkänslig, gråter till allt... Lejonkungen just nu?! Haha

Det är inte alltid lätt att vara kvinna ;)

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0