Om livet.

Jag tror att jag har börjat uppskatta människorna runt omkring mig mer. Eller, det är klart att jag alltid har uppskattat dem, men på senare tid har jag förstått att de faktiskt inte går att ta för givet.
Jag pratade med min storasyster i telefonen nyss, och trots att hon är min syster och vi alltid har varandra, så blev jag nästan tårögd när jag la på luren, för jag insåg verkligen hur lyckligt lottad jag var som hade henne.
Samma sak med resten av min familj och mina vänner, jag är verkligen lyckligt lottad.
Det är tråkigt att jag, och många andra, inte visar sin uppskattning lika mycket som man kanske borde göra.

Mitt liv är inte supergreat just nu, men jag försöker fokusera på viktiga saker. På skolan till exempel.
Känns bra nu, trots att det kändes dåligt ett tag.
Där är ännu några sådana personer som jag verkligen känner att jag uppskattar!
Mina klassisar! De är fan bäst.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0