Om One Direction.

Tänkte att jag skulle göra klart för alla vad jag har för åsikter om dessa charmiga små killarna.
Skrev ett inlägg för ett tag sedan om hur mycket jag hatade att WeHeartIt svämmade över med bilder på 1D, och då var det en del som blev jättehatiska och ba "ÖÖÖH JÄVLA IDIOT" osv. Så här kommer mina tankar.

Killarna i allmänhet:
De verkar hur söta och charmiga som helst. Jag är inte speciellt insatt i deras liv alls, vet inte ens vad alla heter. Men en av dem tyckte jag verkade jättesöt! Eller alltså, alla är väl söta och så men en av dem stack faktiskt ut lite. Han verkade gullig och sådär. Sen är de väl inte direkt min killsmak i övrigt, så jag tycker ju inte direkt att de är snygga. Dock så har jag stor förståelse för att andra tjejer tycker det.

Musiken:
Jag är en väldigt fördomslös människa, och eftersom jag bara har hört två låtar med bandet (den som alltid spelas på radion och nån mer) så kan jag inte direkt uttala mig. Av det jag har hört så är det inte min musiksmak, men det är heller inte dåligt.
Får nog ta och lyssna lite mer på dem. Ändrade uppfattning helt om Justin Bieber till exempel efter att ha sett hans film. Fick stor respekt för honom.
Jag tvivlar inte alls på att dessa killar kan sjunga och har känsla för musik, utan det som jag inte gillar är väl att de är ett "pojkband". Är mer för riktiga band, med en sångare.

Fansen:
För många andra så är det där hatet ligger när det gäller många band, men så är det inte för mig. Jag är själv ett fan, av Tokio Hotel, och jag har fått ta massa skit på grund av det. Jag tycker att fans är något otroligt fint, att de är så engagerade och bryr sig så mycket. Sedan finns det såklart galningar också, men det betyder inte att man ska döma alla.
Vad fans gör för sina idoler, när de står och köar i flera flera timmar osv, det tycker jag är vackert.


Så nu vet ni det. Det är alltså varken bandet eller fansen jag är trött på, utan att JAG som inte bryr mig så mycket om när de badar och vad de har för badkläder, måste se hundratals bilder av det på weheartit och andra sidor som är till för all sorts inspiration. Jag blir ju inte alls inspirerad av det, och då blir jag trött på det.

Han längst upp i högra hörnet tyckte jag var sötast! (såg dem på TV häromdagen)
Vad heter han?


Postat av: Nemå
2012-04-18 - 11:53:30

1D är typ nya mcfly......

URL: http://findinghome.blogg.se/


Postat av: my (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*
2012-04-18 - 13:29:11

jättebra skrivet, sådär tycker jag med om många band! Fast kommer aldrig gilla justin beiber, xD huvva! xD



haha alltså jag tycker inte heller om weheartit, den sidan är bara dryg och folk snor bara andras bilder och lägger upp där typ >_>

URL: http://mymic.blogg.se/


Postat av: Anonym
2012-04-19 - 11:56:12

Hello there!:)

Veckans blogg är på full gång på min blogg! Så var med vettja!?:)



http://holypinata.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment

URL: http://holypinata.blogg.se/


Postat av: Gosia
2012-04-19 - 16:18:38

I feel you! Verkligen!

Men så var det väl med TH killar också för andra... Jag förstår att folk blev trötta på det, haha

Det är ju samma typ av hysteri!

URL: http://gosias.blogg.se/


Postat av: Helena
2012-04-19 - 22:15:10

Haha ha jag tror att jag har missat något? För jag vet inte ens vilka de är hur de ser ut eller hört någon låt med dom. Och då lyssnar jag på radion dagligen...Men jag har sett att det är mycket små pojkar på We heart it. Är det dom kanske?



Kram på dig?

URL: http://www.missnaily.wordpress.com


Postat av: Sofia
2012-05-22 - 11:45:38

Jag tycker faktiskt dom är bra. Själv är jag lite anti "boybands" Men när jag hörde den första sången med dom i slutet av förra sommaren så så jag inte en bild utan tänkte vilken bra sång och kollade upp dom och jag hade ingen aning om vilka 1D var men det slutade med att min syster är deras största fan :)



Nästa samma sak hände med mig och TH jag hade bestämt mig innan att jag inte gillade dom, men sen hörde jag Ready set go på MTV och fastnade helt och då bestämde jag mig för att inte döma ett band innan jag har hört deras musik för nu 6 år senare är jag fortfarande ett stort TH fan och väntar på deras nästa album och konsert i gbg :)

URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0