Proffs Straight Creme



Köpte denna här om dagen, och testade den idag.

På burken står det att den ska ge dessa 10 effekterna:
Shine & Frizz control
Heat active/thermo styling
Easier brushing and ironing
Repair for dry and damaged hair
Silkiness and smoothness
Incredible detangling
Split ends prevention
Long-lasting hairstyle
Haircolor protection
Adds body


Såhär tyckte jag:
Håret känns och ser extremt ofräsht ut. Inte alls nyduschat som det faktiskt är.
Håret buntar ihop sig och bildar ett fågelbo i topparna som man måste borsta ut var 5e minut.
Det är skitsvårt att platta pga det, och det blir heller inte speciellt platt.
Det blir inte alls "silky and smooth"
Jag ser ut som ett lejon.


På bilden ovan har jag torkat och plattat det, men visst ser det snarare ut som att jag har sovit i 700 år?
Oavsett hur mycket jag borstar så blir det risigt efter bara ett par minuter.
Så nu vet ni det. Är det resultatet ni vill ha, så köp den!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0