Omg, ring nyheterna!


Jag har sminkat mig ordentligt, för första gången på typ HUNDRA ÅR. Har ju varit så lat ett tag nu och bara sminkat mig lite eller inte alls, så detta känns ju bra. *i have eyebrows omg the feeling*
Problemet är att jag alltid får för mig att sminka mig när jag inte ska någonstans. Jag menar, vem ska se detta nu då?! Därför tog jag tvåhundra bilder med både systemkameran och webcamen så att jag har på lager HAHA!
Jag har även mina naturliga lockar idag. Almost iallafall. Hade håret uppsatt någon timme medan jag städade, men annars är det orört. Har inte bestämt mig om jag gillar dem eller inte dock.

Well, så ja. Det var allt jag hade att säga egentligen. Har ni haft en bra onsdag hittills förresten?




Postat av: Sofie
2012-08-29 - 16:32:45

Haha jag är likadan, fotar alltid massor när jag har en bra dag :D

URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0