Oscar gästbloggar


Hej hej! 
Mitt namn är Oscar och jag är snart sex månader gammal. Jag bor med mina snälla föräldrar i Göteborg, och här trivs jag jättebra. Min mamma är den sötaste mamman i världen!
Mina favoritsaker i hela världen är mat, mina leksaker och min moster Cornelia. Hon är bäst.
Som ni ser på bilderna så har jag lärt mig att hålla i vällingflaskan helt själv, men jag har fortfarande lite svårt att träffa rätt med maten i munnen. Jag är ofta trött också, men jag får sova massa!
I jul önskar jag mig en pyjamas med Vargen på, och massa gos :'D



Postat av: louise
2012-12-02 - 21:17:41

Gud va söt han är :)

sv: jag med, jag bara digger Eminem :). Har du haft en trevligt helg?
kram

Svar: Sv; visst är han :)Min helg har varit supermysig! Är dock sjuk men det går väl över :/ din då? :D
Corny

URL: http://mamaciita.blogg.se


Postat av: louise
2012-12-05 - 20:24:35

jo hihi :), min helg var också bra :)

URL: http://mamaciita.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0