VS 2012

Åh, missade ju Victoria Secrets Fashionshow i tisdags och så såg jag nu att det går i repris idag!!!
Klockan 17.55 (alltså om 10 minuter höhö) börjar det!
Det är lite av en tradition för mig faktiskt, ääälskar VS fashionshow! Snygga brudar, snygga kreationer, snygga underkläder, bra musik, härlig stämning! 



Postat av: Sofie
2012-12-27 - 20:19:20

SV: Jag tycker inte alls att det är jobbigt, innan vi skaffade honom tyckte jag att det verkade himla komplicerat för när man läser på internet så är det sååå himla mycket som man ska tänka på, till och med minsta lilla bakterier osv ska man ha koll på. Men helt ärligt så tror jag att det där är lite överdrivet. Skalis mår hur bra som helst, och det han har är ett akvarium, rent vatten, mat var tredje dag i form av torrfoder, räkor och torkade syrsor, vattenpump, uv-lampa och termometer som värmer vattnet i rätt grad. Jag tycker som sagt det verkar väldigt överdrivet med att man ska hålla koll på minsta lilla grej, och mäta halter i vattnet osv. Tänk hur dom har det ute i det fria, det är inte så himlans perfekt. :)

Nu vet jag ju inte hur det är med skäggagamer, men du kan ju alltid fråga i en djuraffär till exempel, för internet blir man inte klok på!!! Man får testa sig fram också, man märker ju om djuret mår bra eller om det är något som är fel. Låter sjukt spännande ju, tycker du ska skaffa! :D Jag visste knappt någonting om sköldpaddor innan, så jag är helt nybörjare. Och det är inte krävande alls. :)

(Världens längsta kommentar haha)


Svar: Okej, tack :Ddet jag läste om skäggagamer t.ex är att de skulle ha levande syrsor typ 3 gånger i veckan och innan så ska de syrsorna matas med ett visst medel så de blir näringsrika osv. vill liksom inte ha en hel farm hemma :s
Haha, men ska ta och kolla upp lite mer och leta reda på ngåon som har en :) Kan ändå inte köpa någon förrän jag flyttar hemifrån så jag hinner tänka ett tag och överväga :)
Corny

URL: http://themusicneverstops.blogg.se


Postat av: Sofie
2012-12-27 - 21:57:08

Hahha syrsa-farm. Jag hade en kompis som hade leopardgeckos och hon var tvungen att ha levande syrsor hemma, dom rymde ibland hahaha :( Åh okej! Då har du ju tid att förbereda dig :D

Svar: Å fy haha, jag som är rädd för alla insekter :c
Corny

URL: http://themusicneverstops.blogg.se


Postat av: Denice
2012-12-28 - 03:39:53

Vilken fin blogg du har :)

URL: http://denice.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0