Hej hörrni!

Har varit inaktiv igen. Ni kan ju lika gärna vänja er så slipper ni sakna mig :'D
Det är lite rörigt här hemma, det står lådor i varenda hörn, och imorgon börjar vi flytta. 
Så jag kan ju skylla på det haha!
Vill bara säga redan nu att under helgen och sådär kommer jag förmodligen vara väldigt inaktiv, och sedan när vi har flyttat så kommer vi till en början inte ha något internet. 

Nu sitter jag med en turban på huvudet och glor på tv samt svarar på mail & kommentarer, men kan bjuda på en halvgammal bild från "modellfotograferingen" vi hade på skolan för ett tag sen :)

SAKNAR DET HÅRET! Ååååh!






Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!
2012-02-06 - 18:23:24

Det var asfint.

URL: http://silverstein.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0