Vad är det för fel på bloglovin?!



Här om dagen satt jag och kollade lite bloggar, och så slog det mig att det var väldigt länge sedan vissa personer uppdaterade? Insåg att de nog inte hade uppdaterat på över en månad!
Blev fundersam och gick in på deras bloggar och såg att de visst hade uppdaterat. Massvis!
Gick in på min bloglovin, och upptäckte att jag inte längre följde dessa personer!

En av dessa personer är en tjej som jag ser upp till sjukt mycket, så jag har alltså inte slutat följa med flit. Detta har hänt mig flera gånger, alltså inte bara nu, att jag har upptäckt att jag inte längre följer vissa personer. 
Det verkar som att bloglovin tar bort dem av sig självt?!

Nu tänker ni väl att jag har råkat göra det men inte vill erkänna, men isåfall skulle jag inte skrivit detta! Jag blir bara sjukt störd på att det blir så! Inte tänker jag väl på vilka bloggar jag följer hela tiden, och märker alltså inte om någon inte uppdaterar på en vecka. 
Men flera gånger då jag gått in på bloggar som jag VET att jag har följt hur länge som helst, så gör jag inte det helt plötsligt.

Skitsida.


Postat av: ASTA
2012-01-15 - 18:32:10

URL: http://kidasta


Postat av: ASTA
2012-01-15 - 18:33:14

Hänt mig med faktiskt! Bloglovin verkar ju inte vara den enda sidan som krånglar.. Enligt blogg.se så finns ju inte ens min blogg längre. Mindre kul :(

URL: http://kidasta.blogg.se/


Postat av: Gosia
2012-01-15 - 19:49:17

Har hänt mig med! Så jäkla jobbigt :S

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0