Dagens diss - Justin Bieber-haters

Att hata är så himla ute. Vore det inte mycket bättre om vi bara kunde acceptera det faktum att alla gillar olika, och sedan bara sköta sitt eget liv?
Jag är så sjukt trött på människor som hatar Justin Bieber, och sedan bara har hört låtarna som spelas på radion, samt ryktena som andra haters sprider. Människor som inte vet någonting alls om hans liv utanför musiken, eller hans liv över huvud taget. Människor som bara antar saker, och hatar för att andra gör det.
Jag själv lyssnar inte på honom speciellt mycket, men jag har lyssnat på många av hans låtar på spotify, samt sett hans film Never Say Never. Detta just för att få en bild av vem han egentligen är. Jag har alltid varit en sådan person som inte lyssnar på vad någon annan tycker och sedan tycker likadant, utan jag vill alltid skapa mig en egen uppfattning. Tänk vad bra världen hade varit om alla var så? Om vi bara kunde sluta bry oss om vad alla andra tyckte, och tycka lite själva.

Till er som HAR lyssnat på fler än två JB-låtar men ändå inte tycker om honom, just för att det inte är er stil, denna texten är inte till er.
Denna text är till er som HATAR honom, säger att han suger, som hellre skulle dö än att höra en hel låt, som får öroncancer bara av att höra honom prata osv osv. Er tycker jag inte om.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0