Snart ryker armbanden!



Ja, ni läste rätt! Jag har bestämt att på min 20-årsdag (tisdag) så klipper jag av mig festivalbanden!
Sorgligt men sant. Tre av de jag har är från 2009, ett är från 2010 och ett från 2011. Vilket betyder att jag har haft dem i över 3 år nu. De har blivit en del av mig, varje sommar får jag vita solränder efter dem, och efter varje dusch blir de jättejobbiga och irriterande. Men jag älskar dem ändå ju!
Jag knöt tillochmed upp dem jättenoga när jag skulle opereras, och så fort jag kom ut från sjukhuset satte jag på mig dem igen haha! Kunde inte skiljas ifrån dem.
Och alla barn älskar dem! Får nog ge bort dem till Agnes haha, hon pillar alltid på dem.
Men jag kommer ABSOLUT inte slänga dem!! Funderar på att hänga dem på väggen :)

Och det finns faktiskt en anledning till att de måste lämna mig. De ska nämligen ge plats åt något annat.
Någon som har en gissning?


Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
2012-06-09 - 19:39:19

så fina, du borde absolut hänga dem på väggen då :)

URL: http://adaras.se


Postat av: Nathalie - konst och sånt
2012-06-09 - 20:33:20

Tatuering?!?!? :D

URL: http://bubbelochsvammel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0