Stand up boy, I shine so bright when you're around

 
Idag var jag hos pappa, vilket var mysigt. Skönt ibland att få komma ut på landet lite. Vattna solrosorna och gosa med kissen. Solade en del med, och det gav faktiskt resultat.
 
Ikväll har jag en skrivar/Sims-kväll.
Har faktiskt skrivit ETT HELT KAPITEL OMG PRISA GUDARNA. Och gjort ett jättefint hus där min sim Harper ska flytta in med sin kille :'))) Hon har inte hittat honom än dock, men han finns nånstans där ute i Bridgeport!
 
Imorgon åker jag till Linköping och shoppar galet med Robin och Anton, och sedan åker jag till Motala. Hoppas på fint väder, trots att de säger att det ska åska :(
Jaha...vad mer då? Har fått fina presenter som jag kanske ska visa här någon gång.
Har även helt absolut bestämt mig angående min nästa tatuering, men vill inte säga något än.
Hoppas ni får en bra helg och allt.
 


Postat av: LINNEA GULLARBERGS
2012-06-16 - 11:00:18

fin blogg!

URL: http://lgullarbergs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0