Lyckan i LA



Ja, jag är en sucker när det kommer till sådana här program. Älskar realityserier som Top Model osv, så jag var bara tvungen att kolla på Lyckan i LA som hade premiär igår.
Egentligen är det väl typ en svensk version av The Hills, för det handlar helt enkelt om fyra svenska tjejer (alla runt 20) som har flyttat till Los Angeles för att lyckas med karriären.
Den jag fastnade mest för var Emilia (tjejen i rött på bilden). Det första man såg var hennes blonda hårsvall, typiskt hollywoodbrud, och stora läppar. Men när man sedan får se hennes stil blir man så sjukt förvånad!
Slitna jeans, skinnjacka, militärmönstrade skor med nitar och handskar med skelettmönster.
Jag blev lite kär :')
Sedan fastnade jag mycket för henne som person också. De andra tjejerna framstod som en aning korkade, medan man märkte på henne att hon faktiskt hade någonting innanför skallen. (Sen har hon en snygg kille.....)

Jag kommer aboslut fortsätta se programmet, och gråta en svätt över att jag inte föddes som amerikan.



Postat av: Gosia
2012-03-14 - 21:18:01

Tänkte se den igår men den gick samtidigt som DH, haha

Men verkar handla om blåsta brudar och jag vet inte om jag pallar det :(

Den längst ner påminner lite om maria montazami (utseendemässigt dårå haha)

URL: http://gosias.blogg.se/


Postat av: Annika
2012-03-14 - 21:25:35

Fin blogg :)

URL: http://blogofphoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0