Skrivkramp - go away!

S E R I Ö S T !
Jag har suttit och glott på min novell i typ tre dagar nu, OCH INTE SKRIVIT EN ENDA MENING. Eller jo, men sedan suddade jag ut den.
Har ni några supertips för hur man botar sin skrivkramp?! För jag VILL skriva, älskar när jag ser hur bra det går.
Älskar att se ännu ett kapitel avslutas, speciellt när jag är extra nöjd med det.
Men nu står jag still mitt i kapitel 6, mitt i en scen faktiskt.
Nästa replik ba poff, är helt borta. Kommer ingenstans.
Åh, vill dö.

Fram tills min inspiration kommer tillbaka ska jag fördriva tiden med BTK TWINS-APPEN SOM JAG JUST KÖPTE!
Åh herregu min skapare vilket bra köp.
Dock så har jag insett att de faktiskt ibland SVARAR på kommentarer!!
Skulle Tom svara @Corny - blbalbalba en dag så skulle jag falla ner död, jag säger då det. Herregud kommer aldrig våga skriva något nu hahaha.
Sorry för tråkigt babbel, är så himla trött haha och Robin kommer klockan 11 så måste vara vaken.


Postat av: Gosia
2012-03-29 - 22:41:52

Asså hur ser den ut? Vad får man se?



SV: Haha, ja precis! Min mormor har faktiskt träffat sin "kopia" när hon var typ 30! Såååå sjukt!

Det som är ännu sjukare är att hon har en tvillingsyster som hon inte alls är lik, men sedan träffar hon en främling som ser nästan exakt ut som henne?!

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0