20 frågor och svar

1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
Att jag snart är klar med skolan, de framsteg jag gjort under året som gått, .....

2. Som vän är du?
En lyssnare. Förstår jag inte så försöker jag.

3. Är du bra på?
Fotografering, att uttrycka mig i ord, att förstå andra människor och visa respekt.

4. Är du avundsjuk?
Ja, ibland.

5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
Om jag får välja, ingenting av dem.

6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
Jag går lite grann, och så kör jag sit ups hemma ibland. Mer än så behövs inte.

7. Det första du gör på morgonen?
Kollar mobilen, klär på mig, fixar mig, äter frulle och går till skolan.

8. Hemlig “förälskelse” – typ skådis eller annat “oskyldigt”?
HAHAHAHHA. Eh ja? Tom Kaulitz såklart. Och Lucas Scott.... (One Tree Hill)

9. Pratar du med dig själv?
HAHAHA IGEN! Ja. När jag är själv hemma. Pinigt. Det är därför jag alltid videobloggar då.

10. Mest märkbara tantvarning?
Kan inte komma på någon.... Är nog inte så mycket tant.

11. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
Resa, och jobba eftersom jag inte har något jobb.

12. Något nytt projekt på G inom snar framtid?
Nope.

13. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Oh gud. Here it comes. Träffa Tokio Hotel. Flytta till LA. Skaffa fåglar. Gifta mig med Tom (haha okej nä)
Träffa Kill Hannah igen. Ge hela världen till mina systrar. Bota alla med Asperger, ADHD och Borderline.

14. Det bästa med att ha barn:
Har inga. Men jag antar att det bästa är just att ha barn? Att ha någon att ta hand om.

15. Är du pinsam ibland? När?
Ohja. Tycker det är kul att skämma ut sig ibland.

16. Person som du avskydde i skolan?
Hahaha jaaa.... Ska väl inte nämna några namn... haha nej men det fanns en del. Både på högstadiet och gymnasiet.

17. Hångel på första dejten?
Dejtar man ens i Sverige? Trodde det var en USA-grej... Men oavsett, nej. Man kan vänta.

18. Din bästa killkompis?
Min pojkvän. Det räknas.

19. Vad gör du på helgerna?
Är med Robin. Typ det haha! Men självklart gör vi kul grejer också, sitter inte ba o glor på varann direkt.

20. Livsdröm?
Ha ett jobb jag trivs med. Bo i en lägenhet med Robin. Ha en katt. Ha såpass bra ekonomi att man kan unna sig en resa då och då. Trivas med livet.




Postat av: Ebba
2012-05-22 - 20:18:27

nu har jag gjort ett fint inlägg om dig i min blogg! http://publishme.se/2718548/entries/article/preview/

URL: http://yofozoo.blogg.se/


Postat av: Robin
2012-05-22 - 22:22:12

Hej, ville bara säga att du är den finaste människan som finns o att jag älskar dig mest i världen <3

URL: http://armedwithmymind.tumblr.com/


Postat av: Maddez ♥
2012-05-22 - 22:43:09

Hej !

Haft en bra dag, idag :) ?

Kram♥

URL: http://maddez.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0