Färdigutbildad

Hej hörrni. Som ni har märkt så har jag inte varit så aktiv på bloggen de senaste dagarna.
Det beror på att jag precis har slutat skolan. Och nej, jag är inte överöst med jobb, utan jag sörjer.
Jag gick bara på Sommenbygdens Folkhögskola ett år, men det var fanimig det bästa året i mitt liv. Jag träffade helt underbara människor, fattar verkligen inte hur jag ska klara mig utan dem nu!
Många flyttar iväg och startar nya liv, men jag vill att alla ska stanna kvar här. Där jag kan nå dem.

Men nu är det som det är, och jag är ledsen såklart. Har ni haft en sådan där klass som bara är bäst? Som ni känner i hjärtat hur mycket ni älskar? Sådan var min klass. Helt fantastisk.

Men men, livet går väl vidare till slut det med. Idag är alltså min första dag som färdigutbildad och arbetslös. Tog tekniskt sett studenten igår igen. Så idag väntar arbetsförmedlingen på mig. Det känns sådär, för jag förstår ingenting som de säger ändå. Jag känner mig bara dum när jag går dit faktiskt. Jag vet inte vad det innebär att vara inskriven på AF, jobb söker jag ju redan på platsbanken. Men jag antar att det är bäst att skriva in sig ändå.
Efter det blir det några ärenden på stan, och sedan ska jag sola om vädret tillåter.
Hoppas ni får en bra dag :)

här under följer lite bilder på min fina klass och lärare.
Kommer visa mer när Jonna lägger upp sina bilder med :)















Postat av: Gosia
2012-05-31 - 02:31:16

Haha, vi är väl dömda till hel-skor! Fattar inte varför, har vi känsligare fötter än andra?! Eller väljer vi bara fel skor?!



Var du yngst i klassen? :)

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0