En liten lista för att fylla tomrummet.

Hatar du mer än 3 personer? Nej det tror jag inte haha! Men ogillar...
Hur många tatueringar har du? Två :)
Har du någongång försökt ta ditt liv? Nej
Hur många hus har du bott i? 6 hus och 3 lägenheter haha!
Vilken är din favoritglass? gud vad svårt! Pistage är en av favoriterna iallafall...
Vilka är dina favoritskor? Converse!
Jobbar eller pluggar? Jadu... pluggar tror jag?
Äger du en Britney Spears CD? JA, två faktiskt! Från tidigt 2000-tal någon gång.
Har du någonsin spytt bland folk? Nej
Säg något du alltid tänker på? HAHA ja du... mat kanske? (och typ Andy & Tom som gärna får flytta in i mitt liv)
Vilken musik tycker du bäst om? Mycket blandat! Tokio Hotel och Kill Hannah är ju favoriterna, men gillar typ allt.
Vilket stjärntecken är du? Tvilling ♥
Vilken är den pinsammaste CDn du äger? Smurfhits-skivorna...?
Sommar eller vinter? SOMMAR!
Har du någonsin örfilat någon? Nej haha
Spelar utseendet någon roll? Ska vara ärlig och säga ja. Det spelar roll. 
Är du för förlåtande? Ibland ja.
Hur många barn vill du ha? Tänker inte riktigt på sånt nu haha. Men två kanske?
När grät du senast? Häromdagen säkert.. (gissar)
Vad är dina smeknamn? Corny, Cesan, Conne, CB osv osv.
Är du nöjd med ditt liv? Ja! Just nu känner jag mig väldigt nöjd faktiskt. 
Gillar du dig själv? Ja det gör jag, men jag visar det nog inte så ofta.
Är du närmare din mor eller din far? Min mor!
Vad skulle du göra om du fick va det motsatta könet för en dag? Kissa stående haha!
Vad är klockan när du svarar på detta? 16.50 exakt.


Postat av: Rebecca
2012-11-04 - 17:44:00

haha jag äger också en Britney Spears Skiva :)

Svar: Haha vem dansade inte i sängen till hennes låtar när man var yngre ;)
Corny

URL: http://twoliepop.blogg.se


Postat av: Rebecca
2012-11-05 - 20:13:53

Ja det gjorde nog alla, haha :D Hon var verkligen en idol :)

Svar: Ja eller hur :)
Corny

URL: http://twoliepop.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0