Sjuk

Tänkte bara berätta att jag har gått och blivit sjuk, så stannade hemma idag. Har legat och dragit i soffan större delen av dagen, och nu ska jag försöka äta lite.
Hoppas ni har lyckats hålla er friska :)

En rolig sak hände iallafall idag, fick hem min tyskabok! Kursen börjar inte förrän på måndag men ska redan nu läsa lite :)





Postat av: HanaPee
2012-11-22 - 18:39:09

Svar: Tackar... men behöver ju ett par nya glajor hursomhelst.

Trist att va sjuk va??

Ömt smek /eder hp

Svar: HANNA??? Kommenterade du just min blogg? Gud kan knappt fatta det, fangirlar sönder här. Men för att ge dig ett ordentligt svar... Hoppas du hittar ett par du gillar! :)
Och ja, det är trist att vara sjuk :( Man blir ju så rastlös? I och för sig är det en bra ursäkt att spela Sims ^^
Kram!
Corny

URL: http://hanapee.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0