Gissa vad jag gör nu?


FEL! Jag färgar inte håret. Jag provar en ny metod av avfärgning, som innehåller bakpulver och shampoo. 
Så vad jag gör på bilden, är helt enkelt att jag provar hur det blir om allt hår faller av och jag får leva skallig med en påse på huvudet resten av mitt liv.
Ganska fierce ändå va?

Visar före & efter-bilder imorgon, om det blir någon skillnad.


Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter
2012-10-30 - 22:48:04

Bakpulver och schampoo? Blir intressant att se om det fungerade :P

Svar: Har testat en gång nu utan resultat! Dock så säger de att man ska göra om det tre gånger för att få resultat, så vet inte hur effektivt det är haha :/
Corny

URL: http://katjasplace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0