God kväll

Mörk bild på en nyduschad trötter.

Idag är jag på mindre bra humör, vilket har märkts rätt väl. Ska ta det lugnt med lite tv med systrarna snart, och så hoppas jag att jag vaknar på rätt sida imorgon! Då är det fredag, och fredagar är mysiga. 
På söndag ska jag även till tatueringsstudion igen (för ifyllning bara), så det ser jag fram emot!
Försöker tänka positivt :)


Postat av: mwiklund - fotoblogg
2012-10-05 - 19:52:04

sv: Tack! Då svarar jag tillbaka med att jag HATAR religon personligen och därför inte ser kors som det! :) Dock får ju folk självklart ha sin tro, men jag kommer personligen aldrig att stötta religon på något vis, tycker det är lurendrägeri och fel hur dom tvingar in barn från liten ålder! Himla glad att mina föräldrar inte döpte mig :)

Svar: Tror inte heller på någon religion, men i mina.ögon så tycker jag ändå att man ska respektera de som är t.ex kristna. Vet många kristna som tycker det är stötande att kors har blivit en modegrej, och inte längre är en symbol för att man är troende. Det finns ingen samhörighet längre liksom. samma sak med muslimer, de vill inte att andra ska ha t.ex armband med muslimska symboler.
Corny

URL: http://tiepnajjs.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0