Halloween

Jag firar inte halloween. Gjorde det ett par gånger när jag var mindre, mamma gjorde fina häxkostymer åt mig och syster. Men jag har aldrig känt något behov av att varken gå trick or treat när jag var yngre, eller gå på halloweenfester när jag var äldre. Dels för att jag inte dricker alkohol, och därför inte direkt älskar att festa, och dels för att jag tycker det är obehagligt med utklädda människor. Halloween = maskerad, get it?

DOCK får man alltid skit när man blir inbjuden på halloweenfest och faktiskt är beredd att göra ett försök, säger att "jag kan komma men jag vill inte klä ut mig" .
Då är man tråkig, en partypooper.
Man ba förlåt men jag trodde du ville ha MIG på festen och inte mina vampyrtänder??
Kanske låter bitter nu, och folk kommer säkert missuppfatta, men då får de göra det.
Dock tycker jag det är KUL med folk som går in för det, och att se roliga utklädnader osv. På bild då.

Nu vet ni iallafall, om ni någon gång skulle undra :)

545263_10151231079139728_1221770976_n_large
Alltså sötaste bilden??



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0