Måste skriva av mig lite.

Usch, jag är så himla förvirrad idag. Kan knappt tänka klart längre.
Man märker verkligen vilka som är ens äkta vänner nu, när det verkligen gäller. Vilka som faktiskt finns där, och vilka som bara säger det. Omtanke kostar ju absolut ingenting, så varför får man aldrig någonting tillbaka?

Är också himla sur över min utbildning. Eller alltså inte utbildningen i sig, men coachen vi har. Hon är ju minst sagt lite säregen... Vill inte säga mer för jag vill inte hänga ut någon, men blir så trött bara. 
Vet knappt ens vad jag skriver, vill bara sätta mig i ett hörn och stänga av helt ett tag. 
Tur att det är helg nu så man får komma bort lite!

Hoppas ni har en bra fredag iallafall, och kom ihåg att jag tycker om er!
 
 


Postat av: linnhahne.blogg.se
2012-10-27 - 09:59:59

Tävlingen om ett smycke är nu avslutad och du hittar vinnaren i tävlingsinlägget, checka om de blev du!
Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smycke.html#comments

URL: http://linnhahne.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0