Vad jag tycker om böneutrop i Sverige.

Det är så himla många som spammar runt kommentarer med frågan "Vad tycker du om att Sverige ska börja ha böneutrop" osv osv osv (tvivlar på att dessa 15-åriga tjejer själva har en vettig åsikt, utan bara är ute efter läsare)
Men iallafall så tänkte jag svara på den frågan nu:

Tumblr_ma71v0xfbf1rebvv6o1_500_large

Ew6e4_large

Så, nu vet ni.


Postat av: Gosia M
2012-10-08 - 14:58:48

Hahaha så jävla skön!
Jag är dock MOT, kommer ihåg hur jävla jobbigt det var i Turkiet när de höll på :S

Svar: Ja alltså, jag är både för och emot egentligen beroende på hur man ser det, men bara tanken på att börja diskutera det och hålla på och tjafsa gör mig bara så trött!! Orkar liksom inte bry mig för för mig spelar det faktiskt ingen stor roll:)
Corny

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0