Dagens instagrammisar

Hade på mig mina höstskor i stl 37. Har annars stl 39 så det känns....

Satt och tittade på Vakna! Med The Voice och åt frukost. Sedan bytte jag till Nicke Nyfiken och Pingu, men var inte stolt nog att fota det...


Så jag fotade mig själv istället!

Idag kändes det nästan som att det var vår ute! Helt sjukt va? Även fast det var rätt kallt när jag cyklade så var det ändå soligt, och det kändes typ som att snön precis hade smält. Man kan ju önska iallafall... :/ 
Idag känner jag mig lite förkyld och hängig, precis som igår, så jag tänkte ta det lugnt. Sitter just nu och tittar på Barnkanalen IGEN haha, men ska nog sätta på One Tree Hill snart.


Postat av: Gosia M
2012-09-13 - 16:04:09

haha pingu <3
sötnöt är du iaf och älskar dina ben!!

Svar: Jaa Pingu <3 Aw men tack :*
Corny

URL: http://gosias.blogg.se/


Postat av: Pauline
2012-09-13 - 17:52:33

ut ur mitt rum!!!!!!!!!!!!!! ;)

Svar: MAKE ME!!!!!
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0