Dåligt humör

 
Idag är jag på extremt dåligt humör, och då längtar jag tillbaka till Visby. Jag brukar sitta och titta på denna bilden, för även om det inte är världens bästa kvalité så fångar den verkligen vad jag gillar allra där. Där är det kväll på stora torget, folk överallt och fint väder. Jag, Linnéa och Pauline smög runt bland folket efter trixarna, och försökte få det att se så naturligt ut som möjligt.
Jag tycker verkligen att denna bilden fångar den värmen som jag kände där. Att allting var bra och ingenting någonsin kunde skada mig. Där var jag oslagbar, odödlig.

Nu ska jag se på X-Factor med syrran, hörs!


Postat av: Sofie
2012-09-09 - 20:51:49

SV/ Nicceee! Det var andra gången jag såg den idag, jag tycker den är skitbra! Fast jag håller på att läsa boken också, och den är ännu bättre :) Dudååå?

Svar: Jag såg filmen för första gången, och tyckte den var bra :) dock hade jag hört så himla mycket bra om den vilket hade höjt mina förväntningar väldigt mycket, så jag förväntade mig faktiskt mer haha! Men bra var den iallafall :)
Corny

URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0