Det var lördag

Ja, det var lördag igår, och jag hann med en massa saker! Kvart i 10 åkte jag och la familia till Linköping med tåget för att shoppa lite (resultatet ser ni i inlägget under), och så käkade vi på Subway. Klockan 3 var vi hemma och då var det dags för party-preparation. Såg ut såhär: *pekar på bilden*


Klockan 7 bar det av mot Ewelina, och innan dess åt jag tacos med familjen. 
Hos Ewe spelade vi drinking games och åt chips och hade det allmänt chill. Gick hem ca 12 när de andra skulle vidare ut på stan. 
Och där har ni min lördag i stort sett. Mycket bra!



Idag ska jag ta det lugnt, skriva på novellen och förbereda mig mentalt för imorgon då jag först ska göra prov, och sedan gå bredvid på jobbet som jag förhoppningsvis kommer få (vågar inte hoppas för mycket)
Ha en bra söndag darlings! Hoppas solen är med er ♥


Postat av: Den där Knytten.
2013-04-14 - 17:28:41

Du är ju så fin, åh.

Svar: Du är fin!!
Corny

URL: http://snedsteg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0