Hårfunderingar

Jag vet redan nu att jag INTE kommer vara såhär rödhårig i sommar. Dels för att det kommer blekas så mycket av solen, och dels för att jag inte vill hålla på och färga och skydda det hela tiden. Jag vill kunna bada när jag vill utan att tänka på att hårfärgen kommer gå ur.
Just nu är tanken att jag ska låta det blekna själv så mycket som går, och förhoppningsvis få ungefär det resultatet som är på bilden under. Den bilden togs i juni 2012 och då hade jag inte färgat håret alls sedan februari. 

Vad tror ni är bästa sättet att få den här färgen från klarrött?


Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska
2013-04-11 - 15:56:27

Vill du ha färgen snabbt så är det smidigast att färga det i den färgen men annars är det bäst om du bara låter det vara, färgen kommer gå ur och förhoppningsvis blir det en snygg färg av det :) Kramisar Carro

URL: http://quiethell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0