Dags för jobb igen..

Min lilla semester tog slut alldeles för fort tycker jag, och imorgon är det dags för jobb igen.
Dock är jag väldigt glad över att jag har ett jobb som jag tycker så mycket om (har saknat mina tanter och farbröder så mycket). Jag har även alltid sagt att jag vill ha ett jobb med oregelbundna tider, dvs inte mån-fre 7-16, och det har jag ju verkligen lyckats med!
Imorgon jobbar jag 11.45 - 18.00, imorgon 15.45 - 22.00 och på torsdag 11.30 - 16.15.
Än så länge har jag helgen fri, men vi får se vad som händer :)

 
 


Postat av: linnaea
2013-08-29 - 19:43:50

ÅHH måste bara säga att du är så sjuuukt fin!!!

Svar: Men ååh, tack så hemskt mycket!!
Corny

URL: http://tjugondeiandra.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0