Farewell August, I loved you more than ever.

Nu säger vi adjö till augusti 2013, och ser tillbaka lite på vad jag gjorde under denna sköna månad.

Jag har till exempel anlänt till Gotland och gått hundra mil i kokande värme med alldeles för tunga resväskor, för att sedan lycklig och trött stupa i soffsängen.

Jag har vandrat Visbys kullerstensgator upp och ner och fram och tillbaka tills fötterna blödde. 

Jag har varit sjuk och tillbringat dagarna i sängen med Game of Thrones.

Jag har varit i Kungshamn med den här fisen + pappa och tittat på stenar, ätit räkmackor på Smögen och sett på bio.

Jag har gjort ett dagsbesök i Oslo med föregående sällskap.

Jag åkte till Linköping två dagar i rad med Ellen och såg härliga artister. Darin var en av dem.

Individen och Kungarna var en annan.

Och så har jag börjat jobba igen! 


Postat av: Pyret.
2013-09-01 - 23:51:29

Åh Gotland som är så himla fint, tog du några fler fotografier där? Om ja så får du mer än gärna kasta upp dem på bloggen!

Svar: Tog massvis med bilder såklart :DNågra ligger uppe på bloggen, men ska lägga upp fler tids nog :)
Corny

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0