Bring Me The Horizon + Pierce The Veil @ Fryshuset

I torsdags var jag och Ellen som sagt på konserten på Fryshuset, och det var heelt underbart! Direkt efter att vi hade hittat vandrarhemmet åkte vi bort och började köa. Vi köade i ca 4 timmar, men man fick nummer så vi kunde gå iväg och äta, gå på toa osv. Träffade tre tjejer i kön som vi även stod med ett tag under konserten, men vi tappade bort varandra till slut. 
Förbandet hette Sights and Sounds och var sådär... Inte min musik direkt. 
När PTV började spela blev det världens ös och vi stod mitt i smeten och hade jätteroligt! Fram tills dess att det blev trängre och trängre, någon svimmade redan då, och för oss slutade det med att vi + några andra ramlade ihop. 
Hade 11 cm platå och skorna vek sig under mig, var helt säker på att jag hade brutit både fötter och revben. Så as soon as vi hade tagit oss upp rusade vi bakåt och var helt chockade ett tag.
Jättesynd då vi missade typ 2 låtar av PTV pga kunde inte koncentrera oss. 
Under BMTH letade vi oss in lite mer i publiken men höll oss på avstånd från den värsta trängseln. Vi fick perfekta platser, såg allt och kunde hoppa och dansa hur mycket som helst utan att dö. 
Just därför tyckte jag att BMTH var bäst upplevelsemässigt, även om PTV var helt klart bäst musikmässigt i mina öron :) Tänkte inte ens på mina värkande fötter eller ryggen som skrek av smärta, var bara helt inne i stunden! 

Efteråt gick vi ut och satte oss på golvet ett tag och bara vilade ögonen på alla människor haha. 
Drog till Donken och halvsov samtidigt som vi åt, och sedan hem till vandrarhemmet där vi däckade. 
Bästa kvällen på såå länge!!

Här är två instagramfilmer från kvällen! Ursäkta den hoppiga kvalitén, tänkte inte riktigt på hur jag filmade!
Som ni hör så var det sjuuuukt ös!!




Postat av: Pyret.
2013-12-08 - 17:39:46

Alltså jag gråter vill också. <3333

Åh på andra videon spelas min heartbreak-låt och allt.

Svar: Bölade som ett as när den spelades <3333333
Corny

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0