Jag vill ha vår.

45643dfb20acf19b3181292021b5ff5f_f7ae9def_large
Eller nej, jag måste ha vår. Behöver det.
Idag är jag som allra mest oinspirerad på livet. Känner bara att ingenting spelar roll, typ. 
Orkar inte anstränga mig alls. Vill bara lägga mig i sängen och sova, lyssna på musik och bara vara. Bläh. 
Känner ni aldrig så? Att man vissa dagar liksom inte har någon ork kvar?
Ja ja, ska väl försöka ta mig ut och göra något av den här dagen ändå. Kan ju inte sitta här och deppa.
Vill bara fly till Paris och sitta och iakta människor hela dagarna och skriva ner idéer till novellen. 


Postat av: Lisa
2013-02-10 - 15:48:41

Fin blogg :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Corny

URL: http://lisathesweety.blogg.se


Postat av: candy♥
2013-02-10 - 16:45:35

Fin blogg:) Allt bra idag??:D

Svar: Tack :)Nej allt är inte bra idag, precis som du kunde läsa i inlägget du just kommenterade :)
Hoppas du själv hade det bättre.
Corny

URL: http://ccanddy.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0