YOHIO i final!



Alltså åh, blev så glad över att YOHIO gick vidare till finalen i Mello. 
Och ja, ni får kalla mig fangirl om ni vill det, men jag har lyssnat på både honom och hans band Seremedy i några år och jag är redan ett "fan", så jag röstade inte enbart pga looks så att säga. 
Låten var ju hur bra som helst, var lite rädd att det skulle låta för mainstream men han gjorde sin egna grej.
Har redan sett mycket hat på facebook om vilken stereotyp han är och att han är gay, transa, wannabe osv, men jag tycker att Sverige behöver lite mer alternativt folk. Folk som vågar vara sig själva och som kan stå på det, inte bara massa stureplanskillar i kavaj. 
Håller tummarna för att det går bra för honom i finalen, för jag tror att resten av Europa inte skulle ha något emot YOHIO på Eurovision ;)

Vem tyckte ni var bäst ikväll? 


Postat av: Sara
2013-02-04 - 10:45:30

kul att du också röstade på honom :)

Svar: Jaa :)
Corny

URL: http://geminaarts.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0