Äntligen heeeelg


Nu ska jag och Attack Attack-tröjan plugga tyska, äta nötter och njuta av fredagkvällen! 
Vad gör ni ikväll?

Förresten, en sån sjukt jobbig grej har hänt!! 
Inne på KappAhl spelar de ju musik, och det är samma låtar som går runt och runt, fast såpass många att de kommer typ 1 gång per dag. Iallafall, så när jag stod där och hängde kläder, så hörde jag en låt som var så JAG, så det är obeskrivligt. Jag har ju en spotifylista med "skrivarmusik" som är typ deppig men ändå fin, och den här låten passar så himla bra in där!
Fiskade upp telefonen och försökte använda SoundHound men det funkade inte, och jag måste verkligen få tag på den här låten!!! Guuu blir galen ju. 
Jag svär att nästa gång jag hör den så ska jag springa bort till kassan o ba "VAD HETER DEN HÄR LÅTEN HERREGU MITT LIV JAG MÅSTE VETA". 


Postat av: GeMina Arts
2013-01-11 - 19:48:11

Usch det är verkligen så jobbigt när det där händer! När man hör en låt som man bara MÅSTE ha och så vet man inte vem som har gjort den eller vad den heter! Hoppas du hittar den!

Svar: Jaa exakt, så störande!! Har försökt googla lite av texten men hittar inget :/ känner typ att jag inte klarar mig i livet utan den hahaha!
Corny

URL: http://geminaarts.blogg.se


Postat av: moa
2013-01-12 - 22:07:59

Svar: Yes! Jag lyssnar på One Direction! Tycker de är hur mysiga, charmiga och duktiga som helst. Har dock fått mycket skit för att jag gillar dem. Då jag annars är en hårdrockstjej, så är det folk som inte förstår hur jag kan gilla bådeoch. Jag är FÖR musik som gör en glad, vad det än är. Lika såsom Rammstein gör mig glad, så gör One Direction mig glad med.

Haha, långt svar! Men yes, det gör jag! :)

Svar: Åh, fan vad fint. Lyssnar också massa på dem, och jag älskar bandet i sig. Får också höra hela tiden ba "lyssnar du på One Direction?? De är ju så gayyyy" osv, men jag bryr mig inte. De gör mig glad också :)
Corny

URL: http://moathemoses.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0