Dagens topp 3!

1. Black Veil Brides nya album Wretched and Divine släpptes idag på Spotify! Det har funnits ute på andra sidor någon vecka men jag har varit ett snällt fan och väntat :))))
(klicka på bilden för att lyssna)


2. The Sims 3 släppte idag videon för nästa expansion University Life, SOM KOMMER ÄGA TOTALT!!!



3. HAYLOR HAR GJORT SLUT.
 Haha okej, elakt kanske. Men jag gillade inte Taylor. Dock så anade jag hela tiden att det bara var ett publicity-stunt, kolla bara vad lycklig Harry var på tolvslaget på nyår:


Postat av: Gosia
2013-01-10 - 18:17:18

Hahaha <3
Jag visste att Haylor skulle göra slut... Taylor gör alltid slut med sina killar efter typ två månader, haha

Svar: Hahaha jaa! Tydligen så hade hon smsat sitt ex att hon saknade honom, men så råkade hon skicka det till Harry som var med henne lol. Rätt åt henne.
Corny

URL: http://gosias.blogg.se


Postat av: G
2013-01-10 - 20:34:48

Är det sant?!?!? Haha lol.... så pinsamt :'D

Svar: Inte helt säkert ju men det stod i en engelsk tidning, och harry har tydligen bekräftat det haha!
Corny

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0