Let Her Go


Jag lyssnade just på den här covern som Tristan har gjort, och sitter dränkt i tårar haha.
Den här låten väcker så otroligt mycket känslor för mig, och Tristan har en väldigt speciell röst som gör den väldigt... fin. 
Det är lite jobbigt faktiskt, att lyssna på detta. Trots det går den på repeat här hemma nu.
Jag ber er att ta ett par minuter av er tid och lyssna. Jag vet att man oftast bara scrollar förbi när någon lägger upp låtar på sina bloggar, men jag önskar att jag bara kunde tvinga er alla att lyssna.
Den här låten har alltid fått mig att känna mig så maktlös på något vis, och nu sitter jag här och känner bara för att stirra ut i tomma intet i flera timmar. Och bara tänka liksom.
Hoppas ni tycker om det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0