Like Crazy

image
Den här filmen fungerar väldigt bra som inspiration för min novell. Kom på det nu när jag såg den igen, att historierna är ganska lika. Det där att man vill att det ska fungera så himla himla mycket, men så gör det inte det. Att man försöker och försöker, men det blir ändå inte helt bra. Men trots det är man så beroende av varandra. Ni som inte har sett Like Crazy borde göra det. Den är väldigt fin!



Postat av: madabouttea.se
2013-01-26 - 14:07:24

Sv: Visst är den snygg! Jag fick klockan i julklapp av min syster och hennes familj så tyvärr vet jag inte vart den är köpt :/

Åhh lipade ihjäl mig när jag såg den filmen pga den stämmer in så mycket på hur mitt liv är just nu och har varit de senaste månaderna.

Svar: Åh okej, synd för den var ju så snygg!!
Var också i samma situation när jag såg den första gången, det var därför jag fastnade för den! Så himla fin.
Corny

URL: http://madabouttea.se/


Postat av: madabouttea.se
2013-01-29 - 20:48:16

Sv: Ja visst är filmen sjukt fin! Tror jag ska se den nån dag snart igen ^^

Svar: Gör det :)
Corny

URL: http://madabouttea.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0