Tre bloggar som gör mig så otroligt avundsjuk, men samtidigt så otroligt glad.

Michaela Forni. Jag vill också äta brunch ute varje dag och gå på champangefrukostar och ha en fin lägenhet och ha tjejmiddag så ofta jag bara kan. Och om jag hade hälften av hennes utseende så hade jag varit nöjd.

Här har vi bloggen som får mig att vilja släppa allt jag har i Sverige och dra till USA (i mitt fall LA), ha fina kläder, platåskor, gå på nattäventyr och festa på hustak. Varför i hela fridens namn kan inte jag också få göra det undrar jag? 

Och här har vi bloggen som får mig att känna raka motsatsen till bloggen ovan. När jag läser denna så vill jag bara hitta mannen i mitt liv och skaffa barn på direkten. Någon som känner sig träffad? Jag är en bra flickvän.

Besök gärna bloggarna genom att klicka på bilderna, och låt er inspireras!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0