Var hälsade!

Ser att jag har fått några nya followers, och hälsar er varmt välkomna hit till min Batcave.
Förhoppningsvis stannar ni kvar! 

Satt och försökte räkna ut hur många av mina followers jag kunde tänkas känna, och kom på att det nog inte var så många. Så ni som vet att jag inte känner er, ni får gärna skriva och berätta vilka  ni är!
Var ni bor, hur gamla ni är, hur ni hittade hit osv.
Det är alltid kul att veta :)

Ni andra kan glädjas av denna bilden, medans jag går och jobbar.
Det är jag heheehhehe.
This is how I look when I try to hit on girls


Postat av: Ellen
2013-01-29 - 17:49:26

Jag heter Ellen, bor i en sommarstuga och hittade dig på en bänk i skolan.

Svar: Hahaha sööt!
Corny

URL: http://puckopelllen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0