Why life? WHYYY?

Lyckades just göra den mest perfekta håruppsättningen i mitt liv!! Har ENBART använt en hårsnodd, inga hårnålar eller nått. Blev typ helt amazed över mitt underverk. Synd bara att klockan är 00.04.
REALLY, LIFE? 

Har iallafall haft en supermysig fredagskväll hos Nemå med film och chips. Vi såg Bang Bang, You're Dead och Fight Club haha. Mitt under Fight Club var vi tvungna att pausa och ringa en kompis som fick förklara allt som vi hade överanalyserat fram haha. Man ba "KAN NI INTE BARA SE FILMEN OCH ACCEPTERA DET??"
Sedan tog vi sällskap över stan innan jag gick hem och hon gick vidare med en kompis för en cider. 
Kom hem o ba guuud mina ben brinner typ, var så sjukt kallt ute så mina ben höll seriöst på att dö?? 
Samma sak när jag gick till Nemå förut med en påse chips i handen o utan vantar, ja ba omg there's fireworks in my hands!!!

Gud jag tror jag måste sova, har druckit för mycket cola. Är asflummig förlåt haha. 
Har två liter cola hemma, och det är asjobbigt för om jag har den framme så blir den varm men om jag lägger den i kylen så är den för långt bort hahaha lol mitt liv.
Nu ska jag kolla på RAW Comedy Club och dö flumdöden.


Postat av: Ewelina N. Edberg
2013-01-19 - 02:58:00

fin blogg! ska vi börja följa varandra på bloglovin? :)
hur har din dag varit btw?

URL: http://ewelinaedbergs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0