En helg på landet

Igår åkte jag och syrran ut till pappa på landet (och den eviga gräsmattan). 

Detta gjorde jag: 


Lekte kurragömma med en katt.

Åt jordgubbar i mängder.

Läste spökhistorier (Författare: Jag)

Andra saker vi gjorde: 
Badade två gånger
Solade hundra år
Grillade
Gick promenad
Var på Dollarstore 
Sov

Imorgon är jag LEEEDIIIG så då ska jag visa vad jag köpte på Dollarstore samt städa lite (eller spela Sims, gissa vad som lockar mest?)
 


Postat av: Sofie
2013-07-14 - 21:27:42

Hahah katten <3 Och din saga hahaha. Talang!!! ;)

Svar: Hon blev så förvånad när man hittade henne VARJE GÅNG under täcket hahah! Och ja, jag måste säga att jag hade känsla för skrivande redan då ;)
Corny

URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0