1 juniii


  • (arkivbild från i våras någon gång)

    Alltså jag är så jäkla kass på att ta bilder när jag är ute på äventyr.

Hängde iallafall med mysiga människor hela kvällen, var på stan och i öltältet och såg ett coverband som spelade  massa bra musik. Det var riktigt kul faktiskt, även fast vi drog ner medelåldern med ca 20 år...

Det här med att komma hem klockan 9 på morgonen och däcka i sängen med kläder och smink på har blivit lite av en vana, men vad gör man inte...
Sov iallafall till 12 och sedan hjälpte jag min syster med balförberedelser. Hon tar nämligen studenten i år och gick balen idag! Var såå stolt, kommer visa lite bilder imorgon!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma, börjar nämligen jobba klockan 7 imorgon, en söndag :DDDDDDD 
Inte roligaste passet kanske, men det är okej. Får en anledning att ha en hemmakväll, och eftersom jag bara jobbar förmiddag så kommer jag ha tid till annat på dagen. 

Hoppas ni alla mår bra, det gör jag!


Postat av: Nathalie B
2013-06-03 - 22:36:39

DU är mucho snygg!

URL: http://wolfshriek.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0