You're a shark and I'm swimming

Här har ni en bild på mig från en kväll då jag mådde väldigt väldigt bra. Kände att hela livet låg framför mina fötter och att jag kunde göra precis vad som helst. 
Nu vet jag inte riktigt hur jag mår.

Tänkte iallafall berätta för er att den här bloggen kommer bli ganska mycket inaktiv i sommar. 
Dels för att mitt liv just nu är en stor hög med skit (egentligen inte men som sagt jag överdriver småsaker och låter de ta över för jag är dum i huvudet) och dels för att jag kommer jobba så djävulskt mycket.
Vet inte om jag har berättat det, men jag kommer både jobba i hemtjänsten på dagarna, och som tidningsbud 6 nätter i veckan. Min nästa lediga/helt oplanerade helg är om 9 veckor.
Kommer uppdatera när jag känner för det, men absolut inte varje dag. Men jag kommer kika in här då och då och även läsa era bloggar så jag försvinner inte helt :)

Nu ska jag gå och fortsätta med project storstädning som pågår hemma hos mig, hoppas ni får en bra vecka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0