En liten dagsresumé

Dagens bra: 
- Var på KappAhl och pratade praktikplats, vilket kändes bra.
- Lagade god mat.
- Köpte spelet på bilden nedan för 30 kronor. Spelade det JÄMT när jag var liten.
- Har choklad.
- Ska avsluta dagen med Top Model och andra tjejiga program på nätet.

Dagens dåliga:
- Det har snöat igen och är typ 100 minusgrader.
- Övningskörde idag vilket gick SÄMST. Slog nog rekord i antal svordomar, motorstopp och dödsönskningar på ca 30 minuter.
- Är ensam. 

Hur har er dag varit? Något som slår mina upplevelser?



Postat av: melinda
2013-03-11 - 20:52:37

sv: ah okej :o knasigt, men skickade iväg det idag iallafall såååå! :D

Svar: Tack så jättemycket :-D
Corny

URL: http://fckingcrazy.blogg.se


Postat av: dennan
2013-03-11 - 21:06:47

bra att jag läser din blogg, då missar jag inte top model!

Svar: Haha, bra att jag kan hjälpa ;)
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0