En liten tisdagslista

Vad åt du senast? Två knäckebröd med ost på och ett glas oboy. Kvällsmatslyxen vet ni.

Vilken film såg du senast på Bio? Django Unchained. Väldigt bra för att vara en blodig film. Se den!

Vilka är dina tre bästa serier? One Tree Hill, så klart. Sedan American Horror Story, första säsongen. Andra var lite av en besvikelse... och sist... Gossip Girl kanske? Gillar hela den grejen.

Vilken bok läste du senast? Haha alltså, det här är pinsamt. Jag började läsa i min Tokio Hotel-bok i somras (på tyska) och slutade läsa i höstas nån gång. Har inte öppnat den sedan dess.

Vad ska du göra i höst? Haha, skärp dig. 

Ska du resa någonting i år? JA!! Först Göteborg i april, då inkluderas barnvaktning och Black Veil Brides-konsert. Sedan Berlin i maj, och så Gotland i augusti såklart. 

Vilket är de senaste klädesplagget du köpte? Ett par leopardfärgade tights på H&M. Supersköna men lite korta. 

Hur länge har du bloggat? På den här bloggen, snart 3 år. Men annars är det väl kanske 4-5 år.

Tre bloggar som du besöker precis varje dag: Iekw, Sandra Beijer, och Caroline 


En nästan 3 år gammal bild på mig. Ser visst likadan ut nu, oj oj.


Postat av: Natalie Salazar
2013-03-19 - 21:57:47

just det oboy måste jag handla :D tack haha

Svar: HAHA men gu, varsågod!!
Corny

URL: http://natalies.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0