Fina fina måndag

Jag har precis tillbringat ett par timmar på min gamla skola, och träffat fina människor och fina lärare.
Pratade mycket med min gamla psykologi-lärare, som nog är den bästa läraren jag någonsin har haft. 
Jag vet inte hur allvarligt det har varit egentligen, men jag har varit väldigt deppig de senaste veckorna, och är fortfarande. Någonting, jag vet inte vad, har fått mig att gå ner mig totalt och jag mår oftast väldigt dåligt, men idag mår jag så otroligt bra så det är inte sant. 
Fina fina Karin. Hon peppade mig så mycket idag, och det är något med henne som gör att jag tar åt mig av varenda ord, ord som annars går rakt igenom mig. Hon sa åt mig att skriva mer, så ikväll ska jag försöka igen.
Bara det att hon sa att hon VILL att jag skriver, och hon VILL läsa, gör att jag blir inspirerad. 
Idag känner jag att jag skulle kunna klara vad som helst.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0