Onsdag




såhär ser jag ut idag, förutom flinet.

Idag när klockan ringde vid 9 hade jag redan duschat, ätit frukost och börjat städa. Ibland har man bra flyt...
Har faktiskt varit lite lustig de senaste veckorna, har vaknat ungefär mellan 5 och 7 på morgonen vilket hade varit asbra annars men nu när jag bara går hemma och släpar så blir ju dagarna dubbelt så långa.

Snart ska jag gå till arbetsförmedlingen (VILL INTE SNÄLLA BARA LÅT MIG DÖ ISTÄLLET) (....) och sedan ska jag handla lite godis och grejer för ikväll får jag finbesök i mitt lilla skjul. Min syssling Daniel kommer nämligen hit och håller mig sällskap. Kul kul!
Måste kila nu, hoppas ni har en asbra dag!


Postat av: Marlene
2013-03-06 - 15:02:55

Fin blogg :)

Svar: Tack :)
Corny

URL: http://nattstad.se/marl3n3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0