Gårdagen

Igår så var det valborgsmässoafton (tror ingen har missat det) och jag var i Gapskrattet med Ellen! Panetoz spelade (Dansa Pausa ni vet) och det var riktigt kul! Fett skön stämning osv. 
Hade bara mobilen med mig, men såhär såg det ut:

Sedan gick jag och Ellen och åt pizza, och kom tillbaka till en nerbrunnen majbrasa, bara aska kvar typ. Men vi sörjde inte, utan hittade kompisar istället. Putte och hans polers t.ex. 
Här dansar de vals till Tranås Manskör. (även här en dålig mobilbild)


När de hade dansat klart gick jag och Ellen hem till Titti och hängde där med henne och hennes karl, och sedan gick vi till Crispy och åt och sedan hem och sov. Mycket bra dag om jag får säga det själv!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0