Lazy sunday

Igår kväll såg jag ut såhär:




Kom hem ca halv 8 igår efter att ha hjälpt Ellen och Simon att flytta, och var så trött så bunkrade upp för myskväll med chips, dip, cider och serier. Kändes skönt ett tag men sedan blev jag jätteless pga ensamhet och ville bara dra på mig platåskorna och ge mig ut på Tranås gator och dansa och sjunga. Eller sätta mig i en soffa på en random fest med fint folk och skratta resten av natten. Eller hoppa på valfritt godståg som passerade stan och se vart jag hamnade.
Gjorde inget av detta, utan satt och pratade med My i telefonen istället. Efter ett par mycket peppande samtal mådde jag genast bättre och kände att en hemmakväll inte var så dumt ändå.


Somnade runt 3 och vaknade klockan 10 och möttes av ett regnmoln lika mörkt som mitt hjärta. 
Har på mig favoritbyxorna och äter lyckopiller aka Skittles. Snart kommer resten av familjen + Linnéa hem, så då får jag tänka på annat än mitt egna miserabla liv som egentligen inte är så jävla miserabelt pga har fina människor och saker omkring mig men kan bara tänka på dåliga saker just nu. 

Lever gör jag iallafall, och det känns.


Postat av: Lilly
2013-05-19 - 19:09:11

Ditt hår.<3

Svar: Tack <3
Corny

URL: http://www.nattstad.se/lilly.saxros



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0